onsdag 18 november 2009

regnigt!


idag är det ett riktigt rugguggleväder.....vaknade vid tolv-tiden och det är bara så blött o regnigt ute att inte ens de fyrbenta vill gå ut...men nöden har ju ingen lag som bekant..Inga glada miner men dessto tokgalnare när vi kom in...Trodde nästan att 13-åriga tanten skulle bryta bena av sig när hon tog varv på varv i huset!

Efter en kopp kaffe o macka åkte jag och en kompis för att vaccinera hennes bennersennervalp och min gamla tant.Skönt att de e gjort, vill ju inte dra på henne något skräp i och med att Gusten är på utställning då o då.

Tanken är att Timmy oxå ska ut i ringen igen när pälsen kommit ut , dröjer säkert ngt år till iallafall...om han nu vill visa upp sig och fortfarande tycker att det är roligt...
Tror att det blir stora slappar stilen i soffan framför brasan ikväll...

2 kommentarer:

  1. Wiiieeee... nu har jag hittat dig... äntligen.. Dag att öka takten på bloggandet nu då.. =)

    Här äts det fryset som aldrig för...!!!

    Kramizar Anne

    SvaraRadera
  2. vad skojigt att du hittat hit!!!!...fortfarande amatör på området..har inte haft tid och ro o pilla med detta men jag ska skärpa mig;)....vad bra att han gillar maten...

    SvaraRadera